dinsdag 3 november 2009

#8 Online plaatjes bewerken


Blijkbaar ben ik toch niet creatief genoeg. Ik heb erg genoten van #7, Flickr verder ontdekken, maar dat enthousiasme was vrijwel meteen verdwenen bij #8. Wat een wirwar aan toepassingen. Ik geef toe dat het om mee te spelen alleraardigst is, maar wat zou ik moeten met een afbeelding van mezelf op bijvoorbeeld een tijdschrift? Uiteraard keek ook dit keer dochterlief zeer geïnteresseerd mee. Het ging zelfs zo ver dat ik het veld moest ruimen. Ik heb mezelf gezien in een soort 3-dimensionale spiegel, ingelijst in een alleraardigst lijstje en in een lichaam dat absoluut niet het mijne was (of dat nu in mijn voor- of nadeel was laat ik hier even buiten).
Dat de programma's zeer gebruikersvriendelijk zijn moet ik wel bekennen. Ik zit op mijn werk al weken te studeren op Photoshop zonder daar nu echte resultaten mee te boeken.
Nee, blijkbaar is dit dan toch niet helemaal mijn ding. Wat niet wegneemt dat ik wel leuk vind dat ik van het bestaan van image generators af weet. Wie weet kan ik er ooit nog eens iets geks mee doen....

2 opmerkingen:

Julia zei

Je hebt het goed bekeken, en daar gaat erom. Dat je weet wat er is en eruit pikt wat je kunt gebruiken prive of voor de organisatie.
En de generators komen altijd goed van pas voor verjaardagen, bruiloften ed. ;)

Anthonia zei

Zeg, Butterfly sta je toch met je hoofd in de "Margriet". Niks mis mee hoor, vroeger was de "M" het lijfblad van mijn oma. Trouwens vlindertjes houden nu eenmaal van bloemen.