zaterdag 7 november 2009

#10 Social Bookmarking en Delicious


Terwijl het gehele gezin languit onderuit op de bank hangt voor de buis, besluit ik met enige tegenzin de wekelijkse dingen weer op te pakken. Ik had al eerder deze week een vluchtige blik geworpen op de 'lesstof'. Op dat moment had ik min of meer voor mezelf al besloten dat dit niet mijn ding zou zijn. Ik tracht mijn kinderen bij te brengen dat je pas een oordeel mag vellen over iets of iemand als je uit ervaring spreekt. Dan moet ik dus wel zelf het goede voorbeeld geven. Dus toch maar aan de slag. Het leek wel of op dat moment het kwartje viel want ik zag meteen de voordelen van deze website voor mijzelf. Ik sleep namelijk al sinds jaar en dag een notitieblokje overal mee naar toe waar al mijn 'favoriete' websites  in genoteerd staan. In no-time had ik deze aan mijn persoonlijke pagina op delecious toegevoegd. Ik werd meteen overmoedig en heb vervolgens de websites die ik uit deze cursus ken toegevoegd. Heel simpel eigenlijk. Nu nog een oplossing zien te vinden om alle inloggegevens op te slaan die bij een aantal van deze sites horen. Dan kan het notitieblokje naar het vierkant archief.

2 opmerkingen:

Julia zei

Goed dat dit zoveel voor je toevoegt!

En sites die je niet wilt delen kun je op privé zetten in delicious.

Zeeuws Knoopje zei

Het is dus toch jouw ding geworden en ook nog in no-time! Leuk om te lezen!