maandag 12 oktober 2009

#3: Meld je weblog aan en begin je ontdekkingstocht

Nadat ik mijn blog had aangemeld, en deze al een paar dagen in de lijst stond (wel spannend hoor die reacties), was het weer tijd om hier wat over te schrijven. Maar hoe???  Ik had werkelijk geen flauw idee meer hoe ik bij 'het beheer' van mijn blog kon komen. Overal op geklikt, beheer achtergetypt en wat voor creatiefs ik al niet meer kon bedenken. Maar niets hielp. Gestrand bij Ding 3. Ik moest nu al hulptroepen inschakelen. Totdat ik ineens ingegeven kreeg dat ik me gewoon aan moet melden bij blogger. Driekwartier later is het dan eindelijk gelukt. Zelf probleem nummer 1 opgelost. Ik ben alweer trots op mezelf. Op naar Ding 4.

2 opmerkingen:

Manu's Blog zei

Butterfly,

Dat noemen ze nou ervarend leren.

Henri

Julia zei

Zoeken en ontdekken hoort erbij! Gaat vast goed komen met Butterflys Webtalk