donderdag 8 oktober 2009

#2: Oefening 2 Ervaringen met Web 2.0 toepassingen

Nog maar bij mijn tweede post aangekomen en dan moet ik al iets gaan vertellen over mijn ervaringen met web 2.0. Ik moet bekennen dat ik hier nog geen echte ervaringen mee heb. Hooguit wat gesnuffeld aan sommige toepassingen. Ik heb bijvoorbeeld wel een Hyves-account maar daar doe ik niet zo heel veel mee. Ik raadpleeg regelmatig Wikipedia maar voeg niets toe. Voor mijn werk gebruik ik het fotoprogramma JAlbum, vergelijkbaar met Flickr, maar ik kan hier niet zo goed mee uit de voeten. Over de schouders van de mijn dochter kijk ik regelmatig mee als zij op MSN zit of een filmpje bekijkt op YouTube. Ben daarom zeer benieuwd of ik na deze cursus meer web 2.0 toepassingen ga gebruiken.

2 opmerkingen:

Julia zei

Welkom bij 23 dingen! Vrolijke blog heb je ervan gemaakt.
Ben benieuwd hoe je de cursus ervaart en of je meer toepassingen gaat gebruiken kunnen we straks bij ding 23 lezen.

Manu's Blog zei

Corinna,

Je zult verrast staan van de dingen die je zult gaan gebruiken. Succes.

Henri